Το παιχνίδι... είναι ζωτικής σημασίας!

Μια αναγνωριστική πτήση πάνω από το παιχνίδι...

«Τα παιδιά που χορταίνουν παιχνίδι, γίνονται ευτυχισμένοι και έξυπνοι ενήλικες, ενώ το να συνεχίζουμε να παίζουμε, μας κάνει πιο έξυπνους, ανεξάρτητα από την ηλικία μας!»

Ένα κορίτσι που απαίτησε σχολείο!

Ένα φωτεινό παράδειγμα…  Η Kakenya Ntaiya (Κακένια Νταΐγια) διηγείται την γεμάτη κουράγιο ιστορία της.. Πρόκειται για το εκπαιδευτικό ταξίδι μιας γυναίκας που άλλαξε το πεπρωμένο 125 νεαρών γυναικών χωρίς να σταματά εκεί, προσκαλεί και εσένα...

Τι σκέφτονται τα μωρά;

Τι συμβαίνει στο μυαλό των μωρών; Κατά τη γνώμη μας, πολλοί πιστεύουν ακόμα και σήμερα πως είναι παράλογα, ανακόλουθα, εγωκεντρικά, πως δεν θα μπορούν ν' αντιληφθούν την οπτική ενός άλλου ατόμου ή να καταλάβουν την αιτία και το αποτέλεσμα. Είναι όμως έτσι;

Πώς το σχολείο σκοτώνει τη δημιουργικότητα;

Μια ομιλία του Βρετανού συγγραφέα Σερ Κεν Ρόμπινσον, που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί εώς και κλασσική. Πραγματοποιήθηκε το 2006 στο ετήσιο συνέδριο της TED και από τότε υπολογίζεται ότι έχουν γίνει εκατό εκατομμύρια προβολές της μέσα από το διαδίκτυο, ενώ έχει μεταφραστεί σε 46 γλώσσες.

Forest kindergarden

Υπαίθριοι παιδικοί σταθμοί εξαπλώνονται όλο και περισσότερο στην Ευρώπη!!

Τα παιδιά ανακαλύπτουν έννοιες και αποκτούν δεξιότητες που άλλα παιδιά κοπιάζουν να καταλάβουν και αντίστοιχα να αποκτήσουν μέσα σε μια τάξη...

«Alphabet» 2013

Ένα συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ που ταξιδεύει σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη και διερευνά τα περιθώρια για αλλαγή στα εκπαιδευτικά μοντέλα που εφαρμόζονται από την Κίνα ως την Ευρώπη.

Εγκέφαλοι που παίζουν!!

Ερευνητές υποστηρίζουν πως το παιχνίδι είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωση, προέρχεται από κάποιο βαθύ και αρχέγονο σημείο του εγκεφάλου. Αποτελεί πολύτιμο παράγοντα για την ανάπτυξη του παιδιού ...

Φρενέ: ο δάσκαλος που άφηνε τα παιδιά να ονειρεύονται..

O Célestin Freinet (1896-1966) ένας από τους παλιούς σύγχρονους παιδαγωγούς που άνοιξε νέους δρόμους στις παιδαγωγικές μεθόδους, παρατηρώντας τα παιδιά, εστιάζοντας στα ενδιαφέροντάς τους, φέρνοντας τη δράση και την ενέργεια της αυλής στην τάξη και την τάξη στην αυλή!!

Submit to FacebookSubmit to Twitter